- i have a feeling. - i get those.

har upptäckt två skitstöriga saker i grey's. meredith säger att hon inte minns sista gången hon och derek kysstes, och sedan berättar han att det var en torsdagsmorgon och bla bla bla. DET VAR DET INTE ALLS! efter meredith fått reda på att derek är gift säger hon att hon inte orkar hata honom längre, sedan kysser hon honom. (dom står utanför sjukhuset på kvällen och det regnar) skitstörigt. det är ju sista kyssen!

vad fan var det mer? emilie? jag berättade ju för dig. vad var den andra grejen? ÅH vad jobbigt. VAD var det?



tack emilie, vad bra att ditt minne är bättre än mitt!

den andra grejen är att george mobbar alex för att han dödat en människa (ni vet killen han ger fel dos av någonting till, han som bara vill dricka vatten hela tiden) och bailey säger till george att "alex har dödat någon, jag har dödat någon och du kommer oxå döda någon". MEN DET HAR HAN JU REDAN. första avsnittet, när burke väljer honom att assistera vid en blindtarmsoperation och han fryser och patienten dör, då kallar ju alla honom 007 för att han dödat människan. SÅ DET HAR HAN JU.

Kommentarer
Postat av: Emilie

Den andra grejen var att någon sa 'du har dödat någon, det har inte jag' - fast det hade personen ifråga visst, i början av någon säsong. Varsågod.

2008-05-12 @ 00:12:02
URL: http://nordfleisch.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0