yummie

och att fredrik rydman "benke" från bounce sitter i juryn är så jääävla sexigt! eller ja, alltså, det är ju han som är sexig. mumma mumma mumma. bounce-dvd:n fortsätter kvällen? JAAO!



ja helvete vad snygg han är.



varför känner jag igen den där tobias-typen då? han som dansade disco. med en brud. varför känner jag igen honom? har han varit med i floorfiller? eller nåt? tyckte mig skymta några andra därifrån i bakgrunden oxå. ja, den där jäkla ilan var där. eller vad han nu hette. han som kom in som en joker. as.

och fan vad mätt jag är. hade velat spy men det är så läskigt.

Kommentarer
Postat av: jess

jag kände också igen tobis! tokmkt! för övrigt hade han alldeles för mkt tänder i munnen. stackarn.

2008-03-26 @ 14:00:18
URL: http://djess.bloggagratis.se
Postat av: Plän

Tobias har varit med i floorfiller ju..precis som han ivan och mario som också va med.

2008-03-27 @ 08:41:47
URL: http://thelifeofelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0