we got koka kola veins we don't use our brains, bla bla bla bla bla bla bla bla

nu har jag dammsugit hela lägenheten och torkat golven. här stinker fortfarande alkohol och cigarettrök. toaletten var oxå jävligt grisig så den har jag med städat. orkar inte diska men får väl göra det snart. som tur är hade vi plastmuggar till alla. (utom jävlen som slog sönder mitt glas. slår vad om att det var pygmén.)

i fortsättningen ska jag spärra vissa nummer i min mobil så jag inte kan sms:a konstiga saker till vissa personer. hå hå ja ja.

jag skulle kunna döda för en pizza.

stackars carro är och jobbar. jag är glad att jag inte är i hennes kläder. mina kläder är underbara. en morgonrock. den ska jag leva i, åtminstone några timmar till.

GUD VILKA KONSTIGA SAKER SOM KAN HÄNDA.
och gud vad det händer konstiga saker i mitt huvud efter dom konstiga sakerna hänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0