walk down memory lane

jag tycker det är dags för drinkdrottningen EMILIE att ta dig upp till örebro! när hon väl är här ska jag be henne blanda drinkar till mig. helst gjorda på vodka, gin och champange. så att jag kan spy på alla örebros uteställen oxå. som den där sommarnatten i malmö. när det pissregnade. o vi hamnade på en skitäcklig "efterfest" med skitäckliga killar. en av dom var verkligen besatt av att ta på min rumpa. försökte övertala emilie att ta min plats men det gick hon inte med på. herregud, minns du hur desperata dom var?

utdrag:

"världens starkaste drinkar och alldeles för mycket alkohol gjorde torsdagsnatten sjukt galen. inte bara det att tåget fick strömavbrott i gärsnäs och vi satt fast i två timmar (?) gjorde vår natt till något av ett helvete. jag hade skit roligt, det hade jag, men vi hade verkligen allt emot oss! lyckligtvis catchade vi en taxi tillsammans med en annan kille som vi tog till malmö. killen betalade, gött! och sen lämnades vi åt vårt öde. vi sprang runt i malmö och gick in på alla ställen minst två gånger, av någon anledning."

att tillägga tåls att taxin gick på 1380:-

det pissregnade när vi kom hem vid tio på morgonen dagen efter. walk of shame så att det sprutade ur porerna. allt var så jävla konstigt att det blev roligt.

så kom hit så gör vi om det :)

två ord: electric power

image211

image212

image210


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0