tisdag i snöjävliga örebro

jaha, så har örebro oxå straffats med snö. det är väl underbart!?

jag var skit sugen på att springa runt i mina rosa/vita nya sommarskor från H&M idag, för solen sken som bara den och när jag tittade ut skrek vädret att det är vår! men termometern och vädertanten på tv4 sa att vinterjackan måste på. helvetes skit. när ska jag få använda mina sommarskor?

tog mig iallafall till skolan. svettades som ett as på bussen eftersom jag följt vädertantens råd och tagit på mig skit varmt. busschauffören hade bestämt sig för att skruva upp värmen på max. dessutom hamnade jag i solen. svettigt var ordet. bra start på dagen!

sen höll åsa en föreläsning som jag hängde med på sådär. hon är så krånglig. på eftermiddagen fick vi se "the searchers", en västernfilm. den var skit dålig. sen gick jag till akademibokhandeln och sålde tillbaka alla böcker jag köpt, förutom social history of the media som dom inte behövde. nähä. sen köpte jag en bok till denna delkursen, för pengarna jag fick. trevligt. undrar om jag kommer läsa den.

nej nu ska jag ringa ann-sofie, min kusin, och babbla om påsken. tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0