sunday bloody sunday

ja, igår var det ju dags för den stora finalen i melodifestivalen. jag och carro begav oss till fanny för att titta, och precis som det var tippat så vann ju perelli. låten är jätteschlager och jag börjar gilla den riktigt mycket. fast jag hejade på rongedal. och sibel, bara för att.

sen blev det något av en impulsutgång för mig och carro. alexandra + vän var här så vi drog ut och tog några öl. jag bestämde mig för att följa mitt mönster och blev full.

väldigt full, märkte jag när jag kom hem.

idag har det varit tvättdag, som alltid på söndagar. väldigt slappt med. men hade inte tackat nej till en ledig dag till. nästa delkurs börjar redan imorron, känns lite jobbigt. tre heldagar väntar. blöh. men på torsdag åker jag till gimo och släkten! YEAY! fast saknar min familj så att jag vill gråta, men dom får jag träffa i sinom tid.

kollar hide & seek. var längesen jag såg den.


Kommentarer
Postat av: Plän

haha fan vad syndattdu inte minnsvaddu skrev :(

2008-03-17 @ 08:09:33
URL: http://thelifeofelin.blogg.se
Postat av: David

Vilken trevlig blogg! Skulle ni möjligen vara intresserad av att tjäna extra pengar på den genom annonsering? Tveka inte att kolla in vår sida eller att höra av er.

(Ta med fördel borta detta meddelande efter att ni läst det.)

2008-03-17 @ 16:36:17
URL: http://www.adoperator.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0