skägg och sånt

så var allting klappat och klart inför gimoresan! morbror håkan kommer och hämtar mig i uppsala på torsdag. sen blir det släktkalas för hela slanten! och mitt kusinbarn elise har tydligen stora planer. hon har väntat i två veckor på att jag ska komma. vi ska tydligen leka med pärlor bland annat. roligt!

fanny frågade häromdagen varför killar i vår klass skaffar skepparkrans. jag hade tyvärr inget svar på det.

och idag diskuterade jag, fanny och martina killar och dess frisyrer. gapskrattade åt hur vissa ser ut. jag är jävligt utséendefixerad emellanåt. det är väl inte så bra egentligen men man kan ha så jävla roligt åt det! eller som carro sa till mig på bussen igår, efter att vi kommenterat några personer och sedan blivit tysta en stund: "jaha, finns här ingen mer vi kan kommentera?" det är det vi gör. och fan vad fult av oss egentligen.

fast slår vad om att ett antal människor klagar på hur jag ser ut var dag.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha, finns här inga mer vi kan kommentera. Det är som när man är ute och dansar. Det är bara kul att härma folk som inte kan dansa och när de har tagit slut är det roliga slut!

2008-03-18 @ 23:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0