så du tror du kan dansa?

wow! gårdagens so you think you can dance scandinavia fanns på piratebay! GÖTT! letade frenetiskt på kanal 5:s hemsida men hittade det inte någonstans, endast massa små klipp. jag vill ju se allt. om 8 minuter ska jag se, iallafall lite. för klockan åtta börjar ju nästa program. tänk att jag skulle söka dit. tänk om jag varit med på tv. både en spännande och läskig tanke. hade jag kommit med i tv för att jag varit bra eller dålig? för jag tycker jag är bra. men för det första, jag har knappt tagit ett steg på ett år (helvete helvete helvete) och för det andra, jämför jag mig med dom i amerikanska varianten är jag som bambi på hal is jämfört med en konståkare. så.

måste ta upp dansen när jag är tillbaka i hässleholm.
har fan fläskat till mig som en köttbulle här uppe. helvete igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0