produktiv lördag

carro väckte mig klockan nio i morse och frågade om jag skulle med o hämta nyckeln till hennes nya lya, så kunde vi ta en sväng på stan sen. "nej jag orkar inte" grymtade jag och drog ner min sovmask igen. gick upp en minut senare och sa att jag ångrade mig :) så det blev snabbt dusch och påklädning och vid tio drog vi. var väldigt trevligt att se en annan del av örebro! och vi planerade så himla mycket mysigt och roligt som vi ska göra när hon flyttat och kommit i ordning. roligt!

vi började promenera in mot stan och märkte att det inte var så långt. himla härligt väder oxå! även om iskalla vindar tog över emellanåt. skönt att gå och röra sig så man inte alltid sitter på en jävla buss.

väl i stan tog vi oss igenom dom bästa butikerna. jag ville himla gärna köpa en vårjacka, men egentligen har jag inga pengar. men jag behöver en. faktiskt. har ju bara 16 jackor.

gick till salong people och frågade om dom hade drop in tid. det hade dom! tjejen som klippte mig var väldigt trevlig och oerhört nogrann! det var längesen jag var med om sådan finputsning! blev jättenöjd för hon gjorde det så himla bra. 290 kronor fattigare med en fräsch haircut för min del, och ett par svarta söta ballerinaskor för carros del, satte vi oss på härliga buss nr 14 och åkte hem igen.

behöll luggen.

ville skjuta rätt många jävlar på bussen. men det gjorde vi inte.

Kommentarer
Postat av: caroline

pang pang.

2008-03-30 @ 00:42:01
URL: http://www.hellobaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0