om bloggar

igår hade jag 26 unika besökare. det är nog rekord. haha.

jag älskar hanna fridén. hon verkar vara en skitrolig människa som dessutom är smart. hennes artikel i aftonbladet plus hennes diskussion på bloggen är jättebra, och framförallt viktig. hon fick mig att vilja gråta för jag blev så glad av det hon skrev. tack.

en annan blogg jag gillar är andrev bergströms filmblogg på aftonbladet. fast idag blev jag lite arg. han gillade inte 10.000 BC som jag vill se, men nu känns det inte lönt. dessutom hyllar han the heartbreak kid som är något av den sämsta skit jag sett (okej, good luck chuck var faktiskt sämre) och into the wild ger han heller inget bra betyg. just nu är jag arg på andrev. dum-andrev.

vad bjuder fredagskvällen på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0