not so pleasant tågresa

jag måste berätta om den snuskigaste tågresan jag varit med om - EVER! igår när jag åkte från örebro till enköping hamnade jag i djurkupén, såklart, eftersom jag hade ett djur med mig. i den lilla kupén satt jag tillsammans med ett dövt par, deras son och en hund. (jättefin hund!!) barnet gjorde ifrån sig ylningar hela tiden, antar att han skulle härma hunden. inte ens min ipod kunde stänga hans jävla vrål ute. föräldrarna var rätt äckliga, eller iallafall mamman. hennes jeans var för stora så jag fick hennes arsle i huvet hela tiden. tydligen tror hon inte på trosor. ungen var bara skit skum. grät, va glad, grät, va glad osv. konstig familj, tänkte jag. och då visste jag inte vad som komma skulle. mamman la ungen på bordet och jag tänkte att nej, hon kan väl inte byta blöja på honom HÄR?! joho då, det kunde hon visst. av med brallor och blöja och fram med bajset! det värsta av allt var att när jag vände mig bort, eftersom jag inte ville se, såg jag ändå spegelbilden av spektaklet i fönstret! spyor var på väg. lösbajs är inget jag vill få upptryckt i ansiktet när jag åker tåg. varför inte gå in på en toalett med skötbord? FÖR HELVETE. jag blundade, tog mina saker och tack och lov, jag var framme i enköping.

Kommentarer
Postat av: Plän

haha fy fan vad äckligt!!!!!

2008-03-22 @ 12:38:58
URL: http://thelifeofelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0