måndag

lång dag i skolan idag. föreläsning två timmar med åsa. sedan kom chockbeskedet: eftermiddagens filmvisning var en 3½ timmar lång bollywoodfilm! GAAAAH! det var inte direkt någonting man såg fram emot. men när klockan slog ett och vi startade filmen lyckades jag faktiskt hålla mig vaken till halv fem, tro det eller ej. filmen var väl helt okej. några gapflabb emellanåt (inte för komikens skull men för att vissa grejer var så jävla fula) och till viss del gillade jag budskapet. helt okej, men absolut ingenting som ses igen.

gick in på willys på vägen hem och handlade lite. gör ju fan det jämt känns det som. alltid är det nåt. mjölk eller annat. har börjar dricka jätte mycket mjölk, känns bra!

ska ta han om min tvätt nu, vädra ut matosen och sedan bara slappa. blir väl lite sex and the city. ska lägga mig tidigt. har varit skit trött hela dan. carro väckte mig kvart över två inatt och berättade att hon eldat upp ett foto ute i köket. det luktade fan. men det kände inte hon eftersom hon är täppt. jag öppnade ett fönster i köket och när jag kom upp i morse var det skitkallt! eller nej, men lite kyligt. inte så konstigt. tack och lov var brand/eldad plast-lukten borta.

hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0