kväll

kollar heartbreak hotel. den är så jävla bra!

är riktigt trött. vaknade utav hamsterns hjulspringande inatt. flyttade honom till den lilla buren utan hjul så att jag kunde få en blund. han verkade inte glad.

hann inte till kyrkogården idag så får bli imorron.

håkan kör mig till uppsala imorron så det är ju skönt. slippa ta 50-minutersbussen härifrån och sedan vänta 45 minuter. blir smidigare med bil. och mindre miljövänligt.

vi har krängt pizza idag allihopa och sen väntar chips och popcorn till filmen. gött! har bara ätit ett par bitar godis på hela påsken så jag känner att jag kan få unna mig det här :)

jag vill gå och se into the wild på bio. den var så jävla bra och jag kan bara tänka mig hur snyggt fotot gör sig i biosalongen. all underbar natur. sugen, någon?

ska gå ner och mysa med tjejerna innan dom somnar. hej hej!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Heartbreak Hotel:
Första gången kallade du mig för jag säger inte vad. Andra gågen kollade jag på din jag säger inte vad. Så jävla bra film!

2008-03-23 @ 21:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0