kväll. allt och inget.

en timmes badande senare och jag är renare än renast! min kropp är dessutom insmord med body butter från the body shop. ett väldigt bra avslut på dagen.

är även så briljant i min tankegång att datorn fick följa med in i badrummet. ett avsnitt sex and the city till ett skumbad kan ju aldrig vara fel. eller? nej!

sitter iförd min underbara morgonrock från hemtex. eller, den är från mamma, julklapp, men inköpt på hemtex. den är alldeles för stor så jag kan bo i den. skönt!

pesetas har vaknat till liv chockerande tidigt idag. redan klockan tio, wow. han har kanske resfeber? i morgon bär det ju av till ett nytt ställe - igen. stackaren.

min dator är smockfull. det finns knappt nåt minne kvar. jag anar att det inte är så bra?

så, gossip girl-mappen borta. 4.44 Gb extra. har ändå sett det sisådär tre gånger. hela säsong ett. är jag konstig? nej, jag har bara ett tråkigt liv. vad kan jag mer ta bort?

nej det fick räcka så. alla filmer som ligger där kommer jag ju kanske se någon gång. vad vet jag. och hidden palms hade jag ett sånt jävla jobb med att få ner så det ska fan stanna. och grey's anatomy 4 of course. och ja, allt det andra tramset. konstigt att jag har ont i huvudet jämt?

mms:ade en mustaschbild till izza. hoppas hon uppskattade det.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Oj, ska hamstern med! Vad ska han bo i för bur därborta då? Kanske dina kusiner har en hamster han kan campa tillsammans med? Ha det så kul nu!
Kramar

2008-03-20 @ 11:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0