knäppa tankar

har precis lagat mat till i morgon. lång dag i skolan igen och det börjar bli lite dyrt att köpa mat. har inte pallat laga nåt innan i veckan. men ja, nu har jag gjort det iallafall och det känns bra! tyvärr har jag glömt laga mat till mig ikväll så jag har ätit ett par knäckemackor. kanske inte det bästa men...

grejer jag skrivit i min skrivbok på senare tid är skit roliga. knäppa. jag skrattar bara jag tänker på det. och det roliga är att det är mina tankar jag skriver ner, så jag tänker ju på det hela tiden. innan jag vet ordet av sitter jag väl och asgarvar för mig själv på bussen. inte det mest normala.

ikväll är det the starter wife. yeay!


Kommentarer
Postat av: Marit

ha en bra kväll framför TVn

2008-03-18 @ 20:36:31
URL: http://tiraM.blogg.se
Postat av: Marit

JA, skorna längst ner e riktigt snygga. Funderar på
köpa.

2008-03-18 @ 21:00:19
URL: http://tiraM.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0