klipp nästa

idag fick jag för mig att jag vill klippa mig. mitt hår är jävligt långt. tänkte innan att jag skulle vänta med att klippa det, spara ut det till en page kanske. det är jag inte ett dugg sugen på idag. nu vill jag klippa av det igen. och när jag säger nu, menar jag nu. funderar på att åka in till stan imorron o försöka få en drop in tid. frågan är bara hur kort jag ska klippa det. om jag ska behålla luggen längre, eller om den ska bli kort igen? så jävla svårt. för ifall jag ska komma i närheten av en page, någon gång i mitt liv, så är ju längre lugg passande. vad fan vet jag. får se hur det blir. min inspirationskälla agyness deyn är ju skitsnygg i båda.

image214

image215

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0