killar och sånt

när någon frågar vad för typ av killar jag gillar (vilket för övrigt är en utomordentligt svår fråga) dyker alltid en mörkhårig snubbe upp i mina tankar. och det är rätt skumt, för i princip alla killar jag varit tillsammans med / dejtat (och nej, siffran är inte skyhög men ja...) har varit blonda eller iallafall ljushåriga. vad får vi ut av den informationen? bara någonting jag funderade över.

och ja, skor är viktigt. fel skor - bort med honom. nej okej, kanske inte så abrupt. men "gillar du inte dom här skorna, dom kan du väl köpa?" typ. fan vad sjukt egentligen.

inte konstigt att jag inte får nån dejt när jag är så kräsen.
egentligen är mitt enda krav att han är rökfri. punkt.
fast det är nog så svårt att hitta någon som är det.

Kommentarer
Postat av: Plän

nädå.. finns många toppenkillar som interöker :D

2008-03-22 @ 12:41:56
URL: http://thelifeofelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0