jeans

nevena i min klass skrev i sin blogg idag om några saker hon inte gillar. på den listan stod att prova jeans med. jag håller med. fy fan vad det är tråkigt att prova jeans. min kära vän caroline (som för övrigt lagt upp en väldigt fin bild på oss från dagens promenad genom bland annat rosta) provar alltid jeans när vi är i stockholm, vilket vi varit ofta på senare tid. hon provar massor. flera par. jag förstår inte hur hon orkar. jag hatar att prova jeans. det är verkligen ALDRIG roligt. man blir svettig och kommer fram till att man ser ut som en jävla korv i jeans. jag använder nästan aldrig jeans. jag har jättemånga som jag verkligen gillar. men tights och strumpbyxor är ju så himla mycket bekvämare! och mer förlåtande. fast jag har ett par jeans med hög midja som jag gillar, som jag vill använda min body till. men magen korvar ju sig bara när man sitter ner. någon dag då jag bara behöver stå ska jag ha det.

intressant, verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0