it's raining men!

gud vad jag har sett många snyggingar idag, det är inte klokt. först har vi ju den snyggaste av dom snygga (ja, jag är lite kär i honom) JOHAN vår lärare som vi haft på seminarierna. han ser lite töntig ut och är nog rätt blyg men mmm...
sen såg jag en snygging på bussen, som jag sett ett par gånger tidigare oxå. han är en blandning utav daniél och axel så där är det ju inget fel. dock går han nog på gymnasiet...
nästa kille hade jag svårt att placera. han satt i profil framför mig på bussen och först tyckte jag han var skit ful. sen ändrade jag mig. sen var han ful igen. och sen snygg. och när han gick av fick jag det bekräftat - han var snygg!
sen har ju björn sjungit för mig i ipoden oxå så :) BRA DAG.

synd man är en mes, annars hade jag bjudit ut allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0