i'm always here for you

idag har jag en riktig funderardag. ungefär som häromnatten då jag var vaken och gjorde ingenting. vissa tankar hamnar här, vissa i min skrivbok och vissa stannar i huvudet.

det jobbigaste med denna dagen är att det är min bästa väns pappas begravning, och jag kan inte vara där för henne. jag vill bara hålla henne i handen och finnas där, men det går inte. det känns förjävligt, för jag hade velat ha henne hos mig om jag var i hennes sits. fan. jag känner mig dålig. men jag vet att hon vet att jag finns här, om inte fysiskt så iallafall på telefonsamtalsavstånd. men det är inte tillräckligt. men jag tänker på dig, hela tiden.

jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0