gomorron gomorron!

har ett mystiskt rivsår på mitt långfinger...

idag ska jag ut till vattensta där håkan (morbror) bor med sin familj. det blir påskmiddag och mys och förhoppningsvis är morfar där oxå. har inte träffat honom på en evighet, så vore roligt att säga hej till honom. sen ikväll blir det väl rätt slappt.

har varit svårt att få chans att plugga här, men ska försöka ikväll och imorron. barnen ropar hela tiden. vaknade i morse av att elise och elin (3½ + 1 år) stod och ropade på mig nere vid trappan. "PEEEEETRAAAAAAAA" skrek elise, och elin försökte sig på det oxå, men hon säger "PIIIITAAA" :) jag skrek "jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa" och så skrek elise "ELIN ÄÄÄÄLSKAR DIIIIG!" tack tack. hehe. fick stiga upp och gå er och leka lite.

nej nu ska jag klä på mig och busa med flickorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0