Zzzz... Och du är död!

Jag är en sådan människa som lätt hade kunnat somna bakom ratten. Så nu vet ni barn, låt mig aldrig köra bil när jag är trött.

Jobbet gick bra som vanligt, men kunde inte tanka eftersom den bilen jag hade tydligen ska tankas på Statoil medan jag bara har betalkort på Q8. Voine voine. Vad det nu betyder egentligen. Borde ju jag veta som är halvfinsk.

Har ätit väldigt mycket ikväll. Tre bananer, två knäckemackor och ett väldigt löskokt och gott ägg. Men det känns ju ändå som rätt okej grejer att äta. Eller? Bättre än en påse popcorn iallafall.

Oohh... Popcorn... (Tänk er Homer Simpsons röst, när han vill ha öl.)

Nu blir det Grey's innan bädden. Ciao!

Ps. På en brevlåda satt ett klistermärke från NSF. På det stod någonting om överfall och att din dotter kan vara nästa offer. Eftersom det är från NSF antar jag att dom tror att endast utländska killar våldtar. Eller?

Kommentarer
Postat av: mulin

Oh ja, killar födda i Sverige gör aldrig en fluga förnär.



2008-07-22 @ 20:00:36
URL: http://apoetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0