Utmanad!

Ååååhhhh Malin utmanade mig:

Fem saker som finns på din att-göra-lista idag?
Jobba
Hjälpa Henrik att flytta
Duscha
Ställa in läsk i kylen
Städa Pesetas bur

Vad gjorde du för 10 år sedan? 
Jag var antagligen i Spanien och levde livet. Lyssnade på alla spanjorers fina språk och försökte lära mig. Badade som en galning i poolen. Gick längs strandpromenaden. Och kramade min farmor. Eller så mimade jag till Spice Girls med Plän.

Ställen du bott på?
Floragatan i Hässleholm.
Balladgatan i Örebro.
och tillbaka till Floragatan i kära, fina, underbara Hässleholm.

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
Resa till Sydamerika som en backpacker - tänk vad gött att göra det och ändå ha vetskapen att jag, om jag vill, kan ringa mitt privata jetplan och åka hem. Fast backpacka där vill jag ju hur som helst.
Bjuda mina nära och kära på solsemester.
Köpa tillbaka vårt hus i Spanien.
Flytta till New York och leva under annan identitet. Fast det vill jag göra iallafall.
Skänka pengar till WWF.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Tja! Hur är det? Bra låter det som, jag har också en ny mobil... Det är rätt kul, speciellt när jag kan ha vanliga låtar som ringsignaler nu och inte de gamla trökiga polyfona som fanns på den gamla mobilen. Har du kommit på vad som händer i höst? Jag kom inte in i Skellefteå, så det blir Nyköping för mig. Ska jobba (om jag får nåt) och sen resa, så uppdatera mig på resfronten, tack! Har inte kommit på vart och hur än... Kram

2008-07-01 @ 19:20:35
URL: http://khori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0