Varning! Långt och tråkigt inlägg!

Med hög musik i bilen gick tömningen bra. Fick dock hjärnsläpp emellanåt och glömde helt bort vart jag skulle. Som tur är tog min hjärna sig samman och allt gick som på räls.

Har ett 12-timmarspass på måndag oxå. Inte det bästa, eftersom det dessutom är reklam. Men det funkar, och det blir money money money.

Insåg idag hur mycket bättre jag mår när jag har rutiner i mitt liv. Jag går upp samma tid varje dag, jag äter samma tid varje dag, jag äter dessutom mycket bättre mat än förr, och bäst av allt - jag får flera timmars motion om dagen! I'm lovin' it! Nu känner jag att jag kan bli en sån där hälsomänniska som är ute och joggar för skojs skull.

Typ som Hampus igår. Mötte honom i stan när Annika tömde lådorna vid stationen. Han hade sprungit till Hässleholm från Vinslöv. Det är över en mil. Han är galen. Hans kompis med. Som va rätt söt. Heh...

Något som däremot är tråkigt med en arbetsplats som Posten är att man bara har på sig postuniform jämt. Hemma går jag runt i mjukisdress och ser allmänt tråkig ut. Och där har jag shorts och t-shirt. Man känner sig aldrig snygg. Det är trist. Så man får ta vara på helgen! Har en superoutfit till festen i morgon. Jag har aldrig haft på mig något liknande. Kommer dock kräva att jag inhandlar en sak på stan i morgon.

Tänkte sms:a killen idag. Sen kom jag på att det var jag som hörde av mig sist. Man vill ju inte va needy lixom. Men så tittade jag på mobilen och såg att jag fått ett sms från honom. Han skev bland annat att han gärna vill träffa mig igen. Det vet jag i och för sig redan. Men ändå, man blir ju glad. Fast förvirringen är fortfarande total.

Har jag berättat om min sovmask som är alldeles söndertrasad förresten? Gummibandet är tunn som sytråd. Ska uppdatera mig med en ny sån imorn med. Den behövs verkligen eftersom det fortfarande är ljust när jag går och lägger mig...

Nej, fan vad långt det blev. Ha't fint, som man verkligen inte säger i Skåne. Men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0