Uppryckning?

Har fått veta lite löst vad jag kommer göra på jobbet framöver. Med arbetstider som 11-19 är jag rätt nöjd. Ska bli skönt att slippa gå upp klockan fem. Risken är ju dock att man blir bortskämd. Men men.

Det händer ju verkligen ingenting i min blogg nu för tiden. Har bestämt mig för att rusta upp den. Ladda upp bilder, skriva om andra saker än vad jag gjort idag (som ju alltid är jobbat) och sådär. Fast bilder kommer inte figurera förrän jag är snygg i håret igen. Så är det med det.

Idag är jag glad, för Into the Wild står i min filmhylla nu. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Det tycker jag låter som en mycket bra idé. Nu får det räcka med Fridén-bajs, jobb, mackor och fotsvett. Det är inte Petra. Jag tänkte skriva det igår, men då kanske du hade blivit ledsen, det är ju din blogg som du gör vad du vill med för fan, men eftersom du redan uppmärksammat samma sak som jag så jag ville bara bekräfta dina farhågor.



Och är det fest på lördag eller är det fest på lördag?! Woho! Drinkar! Vin! Fyllesvin!



Puss & Kram

2008-07-23 @ 14:42:11
Postat av: mulin

Om jag inte minns fel så var det tack vare Into the wild som vi började skriva till varandra? <3 !

2008-07-23 @ 17:15:06
URL: http://apoetry.blogg.se/
Postat av: Petra

Klart jag blir lite ledsen när du skriver så Emilie, även om jag själv tycker den försämrats...

2008-07-23 @ 17:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0