Torsdag

Howdy kamrater!

Idag har jag jobbat på som vanligt och kommer även jobba 15:20 - 19:00. Likaså i morgon. Vad man kan tycka om det är lite olika, men just nu gör det mig ingenting. Har fortfarande lite ont i benen men inte alls som igår, tack och lov. Och mitt knä har inte krånglat ett dugg idag!

Mamma förhör mig som om jag hade pojkvän. Det är en rätt lång bit dit kan jag säga.

Om vi ens är på det spåret.

Har faktiskt ingen aning.

Så kan ni förstå mig när jag säger att det är förvirrande?

Kommentarer
Postat av: louisehanisch

Snälla, gå in på min blogg och tyck till, du kan även vara med på min frågestund där du kan ställa frågor om vad som helst. VAR MED! Ha en bra dag, kram. :)

2008-07-10 @ 14:04:49
URL: http://louisehanisch.blogg.se/
Postat av: angelina

men förvirring kan också vara mysigt när det är i kärlekens tecken! jag hade velat höra allt om det här och jag blir så ledsen när jag läser och vet om hur mycket jag försummar dig, och alla andra mina vänner. men det är sex nätter irad här nu för mig men snart ska jag börja leva igen! miss you och önskar dig all lycka, för det förtjänar du. verkligen!

2008-07-10 @ 14:59:35
URL: http://babybabybird.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja du måste berätta för mig petra!!! du får inte vara så hemlighetsfull mot mig!! vem är han? -nyfiken i en strut-

2008-07-11 @ 18:48:18
URL: http://thelifeofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0