Punka!

Idag fick jag punktering. Skit kul, verkligen. Körde på en kant och PFFFFFFFFFFFFFFFFSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS så pös all luft ur däcket. Dock verkar det inte vara någon större grej då ungefär alla på Posten kört sönder sin bil nån gång. Nån däckfirma kom och hjälpte mig.

Den 27 september ska vi till Liseberg med jobbet. Iallafall vi i "den yngre generationen". Det låter jättekul tycker jag, eftersom jag inte lär komma dit i sommar. Wihoo.

Har dessutom sagt till att jag inte kan jobba när det är Way Out West.

Efter jobbet cyklade jag till Henrik och hjälpte honom lite. Bara hängde. Det ryktas om att en lägenhet till blir ledig där, ska snacka med Emelie, hon verkar ha koll. Jag är rätt sugen kan man ju säg. Höhö. Pappa frågade dessutom idag när jag ska flytta. Herregud alltså. Fast inte på ett elakt sätt, som om han ville bli av med mig. Vi diskuterade garderober och hur bra det är att Henriks blivit tomma nu, och att det blir ännu bättre när jag med flyttar. Och på den vägen är det.

Till det roliga hör att vi har 17 garderober i huset.

På fyra (numera tre) personer.

Och det räcker inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0