Polis polis potatisgris

Nevenas inlägg om poliser påminde mig om att berätta att polisen stannade mig idag. Jag blev livrädd! Hade precis gjort en u-sväng och kör ALDRIG med bilbälte på mig när jag delar ut post (man kan inte röra sig då) så jag trodde jag skulle få mig en känga. Men dom ville bara fråga om vägen. Och jag hade ingen aning om vart den vägen låg. "Ingen aning" sa jag. "Varför inte då?" frågade dom. Så fick jag förklara att jag bara är sommarvikarie och bara kan mitt distrikt. Det förstod dom då såklart och önskade mig en trevlig dag. Men varför har dom inte koll på vägarna själv, eller åtminstone en GPS i bilen? Konstigt tycker jag.

Blir ni oxå skraja när en polisbil närmar sig?

Kommentarer
Postat av: Emilie

Jag VET att alla poliser är ute efter mig, så jag håller låg profil.



Här är en liten packlista till dig!



1. Bubbel

2. Jordgubbar

3. GG-boxen som du fick av fina Izza (jag skulle vilja bli hooked, och eftersom jag inte sett ett enda helt avsnitt kan detta vara bra omväxling till THE box, om du vill?)

4. Dina fabulösa skor

5. My jewelery and booze

6. Tandborste och c/o

7. Ditt underbara humör



Jag ringer dig i god tid innan jag kör in Zara på fredag, så plockar jag upp dig i ditt hem så kör vi rakt ut i skogen och är snyggast av alla kottar, blandar en kanna (exempelvis de där jordgubbsdrinkarna du drömde om) eller GT och slår oss ner MED THA BAXX!



xoxo (<- jag vet äntligen vad det betyder!)



Emilie

PS. Jag har gjort tre blandband så att vi kan dansa med kottarna om vi vill. DS.

2008-07-03 @ 03:21:28
Postat av: mulin

Jag bromsar alltid när jag ser en polisbil, även om jag kör lagligt. Och så ler jag litegrann, vet inte varför.





2008-07-03 @ 16:50:56
URL: http://apoetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0