Pjuh!

Jag har inte så bra koll på det där med räkningar ibland. Har det i bakhuvudet hela tiden, men bryr mig inte aldrig riktigt om att betala dom. Eller alltså, det gör jag ju, men jag tänker alltid "i morgon" när det är ett förfallodatum långt fram.

Idag tog jag fram min abonemangsräkning. Förfallodatum IDAG. "Shit pommesfrites! Håll tummarna för att jag har pengar, håll tummarna, håll tummarna." Det är nämligen livsfarligt för mig att ha ett betalkort. Jag bara drar och drar och tänker aldrig på hur mycket jag handlar för. Men jag hade pengar, med 17 kronors marginal! PJUH!

Nu blir det en kärv månad... Nä, det löser sig jämt.

Har städat till Pesetas. Gjorde aldrig det igår. Tänker alltid att det är så jobbigt, men det går hur fort som helst egentligen. Fast jag hällde sågspån på typ hela mig. Lyckat, verkligen. Då är det jobbigt.

Nu blir det Gossip Girl, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0