ORKAR INTE

Bajsdag på jobbet.

Började klockan 6 i morse för att jag skulle hinna kamma två distrikt. På mitt, i Vinslöv som jag trots allt körde idag, va det ASmycket post. Jag pallade inte trycket och blev blek, illamåede och skakig, vilket höll i sig hela dagen. Blir så klen när jag är stressad.

Nu har det dock lagt sig lite och jag ligger i min säng för att vila upp mig inför min och Emilies tjejhelg med SATS, GG, drinkar, skumpa och Way Out West-planerande.

Fick sms av Isabella igår. Hon frågade om vi skulle dejta i 40 minuter idag. Gissar att hon har ett tågbyte i Hässleholm. Men jag hinner verkligen inte! Ska hjälpa till att laga mat idag, utöver allt annat jag ska hinna med. Sådana här dagar är jobbiga. Men vi ses iallafall när jag befinner mig i din stad när det är Way Out West.

Hej hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0