Lyckat som fan Marie, tackar ödmjukast!

Gick o la mig igen, nu lever jag lite mer.

Fan alltså, vilken kväll. Det var så lyckat! Men gratis är farligt... Som tur är har jag ändå mått bra idag :) men helst av allt vill jag inte röra mig. En dusch skulle jag behöva, men jag orkar inte ta mig dit.

Caroline Isendahl från dansen va där! Det var en trevlig överraskning!

Fick även en komplimang för min nya klocka - succé! Tjejen i fråga ville dessutom KÖPA den av mig. Detta var i början av kvällen, innan alkoholen började tala. Sådant är så bra som bekräftelse!

Trillade rakt in i min tv-hylla inatt. Där blev en jävla oordning. Vet inte riktigt hur det gick till, men helt plötsligt var jag på golvet. Säger det en del eller?

Somnade dessutom utan att borsta tänderna eller något liknande, det händer aldrig mig längre. Förrän igår. Då föll jag i säng som en död. Tror jag deckade en stund på toa före med... Hmm...

Har ni haft en lika lyckad helg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0