Izza, film, jobb

Igår fick jag Gossip Girl-boxen av Izza! Säsong 1 alltså. Wohooo vad glad jag blev :D

På fredag ska jag inte köra postbil längre, då blir det moped och trappspringande i Hässleholm istället. Skönt att börja på fredag då det inte är någon reklam, men jag längtar verkligen inte... Så soft att köra bil ju! Kommer svettas som en gris, som ni ju vet.

Idag är det hett! Orkar inte vara ute.

Izza och jag tittade på Factory Girl med Sienna Miller och Guy Pearce igår. Den var bra. Sienna var väldigt trovärdig i rollen som Edie Sedgwick. Svinbra. Guy såg dock förjävlig ut som Andy Warhol. Bra film, se den.



Hayden Christensen var oxå lagom sexig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0