Hej hej

Ja, vi promenerade ju, mamma, pappa och jag. Det var svettigt, så det var tur att jag väntade med att duscha. Hade tjocktröja på mig oxå, tydligen är det ju bra att svettas mycket så.

En fråga: kallar man nässlor för nällor även uppåt landet?

Har bestämt mig för att köpa alla dom där filmerna. Fast la till två till. Gud. Jag är besatt. Inte bra. Men ändå bra. Ni fattar va?

Ps. FAN vad spännande Den skarpa eggen är nu! (Guldkompassen 2 alltså) Hinner knappt läsa något innan jag somnar på kvällarna, så därför går det segt för mig, men åh så spännande det är! Lite jobbigt, man ligger och är jätteuppspelt över allt som händer, och ÄNDÅ faller ögonlocken ihop. Det är konstigt.

Kommentarer
Postat av: mulin

Nällor har jag faktiskt aldrig hört... fast det var ett sött ord.

2008-07-15 @ 19:38:11
URL: http://apoetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0