Film är nog mitt liv

The Royal Tenenbaums har gjort mig sällskap i det gråa vädret. Den är fin tycker jag.



Idag gick jag aldrig och la mig efter jobbet, brukar ju göra det och sova en timme eller två. Men bestämde mig för att hålla mig vaken och hoppa i bingen tidigt istället. Så det ska jag göra snart. Lägga mig och läsa och få en lång natts sömn.

Kom förresten 15 minuter sent idag. Hade fått för mig att jag skulle börja kvart över sju, men tydligen va det sju. Men det va så lite post idag så det gjorde ingenting. Men den där jävla reklamen. Den skulle kunna dö.

Har förresten tagit ett hårbeslut. Kommer bli ett besök på Headwig efter löning, då jävlar. Tills dess är jag tyst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0