Ensam hemma

Fan vilken runda det blev på stan! Fick med mig hem en liten blåvit skjort/tunika, ärmlös, och en svart "playsuit", sådan där med shorts och linne i ett. Har tänkt ha den som pyjamas. Eftersom det är höst här nu. Typ.

Ikväll ska mamma och pappa iväg, så jag har hela huset för mig själv. Ska bli underbart! Tänkte lägga mig i pappas fåtölj och titta på Grey's och äta popcorn, och Marabou med luftbubblor. Ibland får man synda. Speciellt när man springer i trappor ca 2 timmar om dagen!

Ska bli skönt att somna in utan någon tv i bakgrunden med. Här är rätt lyhört så hör alltid när mamma tittar på tv ute i köket. Rätt irriterande. Men ikväll ska det va lugnt o skönt! Lär väl somna vid åtta med... Hehe.

Kommentarer
Postat av: Nevena

Njaaa, fast den var inte så dålig. Den var rätt tråkig iofs, men slutet var ju oväntat och ganska spännande.

2008-07-16 @ 19:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0