En liten resumé

Jag är utmattad och grillad och ska snart lägga mig och dö. I morgon blir det jobb igen och jag börjar verkligen tröttna nu, speciellt när man vet att temperaturen ska stiga.

Min lördag var fantastisk, som alltid med mina finaste vänner, Emilie och Plän. Trots att tvestjärtar invaderade chipsskålen och att Timo vägrade spela American Boy underhöll vi oss själva otroligt bra. Jag är lycklig nu.

Batman var dessutom svinbra, jag har aldrig sett Heath så genialisk förr. Och det gör ont i mitt hjärta när jag vet att detta är det sista vi ser utav honom. Fantastiska Heath.

Emilie och jag köpte biljetter till Way Out West idag. Grejt.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Visst var Heath Ledger genialiskt otroligt superbt bra?!! Själva filmen var dock rättså dålig enligt mig....

2008-07-29 @ 21:17:44
URL: http://khori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0