Bajs i byxan, nästan

Trodde jag skulle skita ner mig ute på rundan idag. Fick sån jävla magvärk, bara sådär, och tänkte "Helveteeeeeeeee!" Men det gick över. Eller, det kom och gick hela dagen, men ingenting hände i brallan iallafall. Haha. Kunde inte sluta tänka på att jag skulle bli tvungen att ringa till Posten och säga att jag fått diarré och var tvungen att åka hem. DET hade varit jobbigt.

Efter jobbet var jag på stan med Henrik. Han köpte kostym. "Så då blir det kalas?" sa tjejen i butiken. "Nä, tvärtom" sa vi, eftersom det ju är till begravningen på fredag han ska ha den. Inte lätt för henne att veta, men hon skämdes nog lite.

Ska upp till stan IGEN sen, mamma måste ha ny telefon. Haha, kan INTE sluta skratta åt händelsen igår. Håhåhåhå...

Kommentarer
Postat av: Sanna & Sanna

Erbjudande



Time to make some money?



I samarbete med Plus i Kassan erbjuder vi just nu 20kr när du registrerar dig. Sen är det bara att Tjäna lätta pengar på bloggen.

Utbetalning varje månad!



Läs mer:

http://sannornas.blogg.se/2008/july/i-samarbete-med-plus-i-kassan.html#comment

2008-07-16 @ 14:57:09
URL: http://sannornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0