Att vara brevbärare på 47. Med mera.

För er som undrar hur det är att jobba som jag gör - prova springa i 50 trappor så vet ni. Helst ska det vara fyra våningar, eftersom nästan alla mina 50 trappor har det. Ni kan gärna prova med lite vikter oxå, så vet ni hur det är med reklam. Sisådär 3 kilosvikter för att illustrera dubbla lägg med reklam. Enjoy!

Sedan får ni ha i åtanke att jag har 126 villor med, men det är rätt soft.

Jahaja, vad har jag gjort hittills då? Inte speciellt mycket. Jag har bytat mobil, tillbaka till min kära Motorola. Sedan har jag varit och hämtat Henrik, så han kunde äta lunch med oss. Glömde tvätta som mamma bad mig om och hon blev skit sur, fast jag bad om ursäkt. Nu ska jag måla naglarna, sedan vet jag inte riktigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0