ÄNTLIGEN HELG!!... Nästan...

Beställde hem en jacka från H&M igår. Hoppas den är så fin som den ser ut, och att den sitter bra. Ni får se den sen :)

Ska jobba ikväll igen. Känns helt okej. Har fått lite geléhallon av mamma som jag kan mumsa på mellan brevlådetömningarna. För det är det jag gör. Tömmer lådor. Hit och dit och upp och ner i hela Hässleholm.

När jag sedan kommer hem ska jag städa till Pesetas och efter det ska jag lägga mig på soffan och njuta av två nya avsnitt av So you think you can dance.

I morgon ska jag på fest, så innan dess måste jag upp till stan och köpa present och sprit. Och några hårband. Det är jätteskönt att ha hårband när man springer i trappor. Inget hår ivägen + att svetten samlas upp i det. Så ni kanske hajar varför jag måste ha många hårband. Det jag har haft denna veckan är inte så fräscht. Fast jag har tvättat det.

Idag regnade det. Jag svor lite för mig själv.
Sedan blev det sol och stekhett.
Blir så trött.

Nu ska jag duscha, sedan blir det en sjukt tidig familjemiddag innan jag drar iväg till jobbet igen. Typ sen lunch.

Adjöken adjö!

Ps. Vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer
Postat av: mulin

Jag ska åka till Västervik ikväll och se Lars Winnerbäck imorgon :)



2008-07-11 @ 14:35:29
URL: http://apoetry.blogg.se/
Postat av: angelina

du får en gissning!

alldeles rätt och riktigt! jobba hela helgen lång!

2008-07-11 @ 15:42:08
URL: http://babybabybird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0