tillägnat angelina - i love you

min twin är 20! jag är nyss hemkommen från hennes firande. det var en av dom greatest nights på länge! som alltid, med min twin. jag fick träffa sara och även JULYA! det var gamla minnen och det var skratt. min huvudvärk håller just nu på att döda mig. men ändå ler jag när jag tänker på kvällen. det var bara sådär bra. spännande på nåt sätt.

tanken på att min twin nu försvinner i 6 månader är heartbreaking. jag vill gråta och jag kommer gråta. för just som vi hittat tillbaka är det såhär. men älskling, jag är glad för din skull, jag är glad att du gör det här. jag är STOLT att du tar det här steget. det är inte vinet som talar när jag säger att JAG ÄLSKAR DIG.

en annan sak jag tänkt på väldigt länge som egentligen bara är knäpp gnager ännu mer i min hjärna efter kvällen. och att jag verkligen inte kan sätta ord på det gör det rätt så jobbigt.

jag säger bara PUSS

Kommentarer
Postat av: twin

älskling, älskade älskling, jag älskar dig.

2008-01-12 @ 15:19:40
URL: http://babybabybird.blogg.se
Postat av: Mathilda

Jag är inte rädd för dig Tokfia!!
Och det känns sjukt att angelina ska åka :(

2008-01-13 @ 01:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0