synd

har precis tagit mig igenom sweeney todd - the demon barber of fleet street.

som jag hoppats på den här filmen. tim burton och johnny depp igen - dessutom med sång från herr depp! men oj, vilken besvikelse. visst, han sjöng bra och visst, det var snyggt gjort (till viss del - allt blod var typ orange/rött, men jag antar att det var meningen...)

jag satt och hoppades på att slutet iallafall skulle kunna bli bra, men nahe. vissa misstankar jag haft sen de första minuterna bekräftades men ingenting bra kom ur det.

en besvikelse helt enkelt. synd.

Kommentarer
Postat av: caroline

nej sjukt..
eller så nämner dom inte att hon kanske redan visste cancern spridit sig så mycket att hon ändå inte skulle klara sig .. man vet ju aldrig
allt för en bra story liksom

2008-01-27 @ 22:32:15
URL: http://hellobaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0