PM

image99

fick besked av min PM-grupp att vi endast har två sidor kvar att skriva! de bifogade allt till mig och det ser väldigt bra ut! nu kanske mina muskler och min kropp kan slappna av så jag slipper denna konstanta huvudvärk?
jag har en del kvar att skriva till de, vad jag vet just nu, och den ska jag sätta mig och skriva nu direkt!

min körlektion gick bra idag med. körde in i parkeringshuset, det var läskigt, men gick bra :) vet inte riktigt hur det kommer gå på uppkörningen men så länge mina nerver inte bryter ner mig totalt ska det nog gå bra, HOPPAS JAG.

det är väl vad som tynger mig just nu, de två ovanstående sakerna. och tentan i och för sig. jag tror jag missuppfattade en fråga och kan ha missat rejält på den! skitkorv, men ja, så kan det vara... vi får se hur det går helt enkelt.

om det inte hade regnat på förbaskat hade jag tagit mig till stan och köpt present till angelina. regn eller inte - imorron måste jag dit upp! och hoppas jag hittar vad jag har i åtanke...

Kommentarer
Postat av: caroline

hm, jag tror den gick bra och alla där var verkligen trevliga. men det vart många som skulle på intervju så vi får väl se^^

2008-01-11 @ 13:15:35
URL: http://www.hellobaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0