nya tag var det...

jag vet inte vad det är men något står inte rätt till. ibland hugger det lixom bara i mig, och nej, det är inte mina skumma hjärtattacker. det är som att det gör ont i hela själen, och jag vet inte varför. ena minuten är jag hur glad som helst och har huvudet fullt, men sen är det dom där timmarna då man bara kan ligga stilla och plåga sig själv med annat, det är då det gör ont. och även när jag inte gör det får jag bara den där känslan i magen av att något är fel.

vad fan är det som är fel?

Kommentarer
Postat av: emilie

jag ska säga dig, det som är fel är att banden mellan oss har töjts ut något alldels förskräckligt. det är för långt mellan oss, men jag tror inte att banden kommer gå sönder, det tror jag helt enkelt inte på. men jag har också ont. och jag vet inte alls om det är därför. men jag förstår precis hur du känner, faktiskt precis. nästa gång vi ses kan vi prata, om det och om allt annat. jag förbannar telefoner, de ger ingenting, ingen värme, man ser inte varandra och kan inte känna nåt. skit. jag vill träffa dig snart. men tänk på banden. tänk på dem! de får inte gå sönder.

2008-01-23 @ 20:37:45
Postat av: Petra

jag lovar dig att våra band aldrig kommer gå sönder. och om jag tvivlar plockar jag fram dikten du skrev efter uppbrottet med daniel. sen vet jag att du alltid kommer vara min vän. jag saknar dig så jävla mycket! ska försöka ta mig hem helgen den 16/2, dom ringde från the studio i malmö och frågade om jag kunde komma, och dig har dom väl oxå ringt? det är skönt att du förstår, det är därför jag älskar dig. MYCKET. telefon är ett alternativ vi kan prova oftare :)

2008-01-23 @ 21:49:29
URL: http://tomorrowisastranger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0