jag <3 min bror

har precis haft ett långt samtal med henrik, mest om filmer. han blev alldeles för högljudd när vi pratade om 28 veckor senare och ville inte lyssna på vad jag ville säga förrän han hade sagt allt han hade att säga. det tog sin lilla tid. haha. sen berättade han om hur värdelös avp 2 var. jag avreagerade mig angående sweeney todd och även från andra sidan där the mechanical girl skrämde mig, och skrämmer mig fortfarande. jag tänker alltså på det äckliga monstret FORTFARANDE. hatar det. kommer inte kunna sova här själv i helgen...

vi letade även lägenhet till henrik, hittade en jättefin som han ska boka visning på. bra! flyttar han innan jag kommer hem är det bara att ockupera hans gamla rum. perfekt. haha. jag har inga förhoppningar om det dock.

izza ringde idag oxå, när jag badade. trevligt.

jag tittade förresten på skönheten & odjuret innan. tycker så synd om hennes pappa! han blir tagen av odjuret, utskrattad av byn, irrar bort sig i skogen osv. vill bara ta hand om lille gubben. små söta gubbar gör mig varm i hjärtat haha. tycker det är jätte jobbigt att se honom lida. men det blir ju bra sen :)

ska läsa lite kurslitteratur till imorron, sen blir det sängen. natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0