helg

jag sa till mig själv att inte gå utanför dörren igår. det gjorde jag inte heller. istället såg jag tre filmer. rear window, juno och high fidelity. plus ett project runway avsnitt. det var en slapp och bra dag.

beställde även tågbiljetter till nästa hässleholmsvisit.
13-17 februari får ni njuta av mitt sällskap.

i påsk hoppas jag på ett besök hos kusinerna i gimo.

idag har oxå varit en slapp dag, dock dammsugning och tvättning på schemat. annars har jag läst lite, tittat på a love song for bobby long, som jag sagt att jag ska göra så länge. och blivit biten av pesetas.

han har verkligen blivit konstig. bara sitter stilla o glor.
hoppas inte han är sjuk, det vore sorgligt.

väntar på ett samtal från izza, får se om hon kommer ihåg mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0