hej

jag är i örebro. jag kom hit. det tog 6 timmar från att jag lämnade floragatan till att jag steg innanför dörren på balladgatan. nu är jag här, det känns rätt skumt, men jag börjar vänja mig.

det är plugg för hela slanten, för imorron är det tenta. jag är nog inte tillräckligt förberedd, men jag ska dit iallafall. det är lika bra, testa och se. är man helt nollställd finns det ju något som heter omtenta. det är bra.

sen blir det PM...

det har snöat hela natten och dagen. det är 20-30 cm snö här. skumt. och förresten, tangenterna som förut var sega pga min vinspillning på datorn funkade galant hemma i hässleholm, nu är dom sega igen. vad får vi ut av detta?

nu ska vi laga god mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0