cut

min uppkörning blev flyttad, och nej, inte för att jag är dålig, den bara blev det. så idag slapp jag vara nervös, det kommer en annan dag.

ska snart promenera upp till stan för att klippa mig. blir även inhandling av hårfärg för nu är jag trött på att vara brunett. haha. men som en skara vänner sa till mig på juldagen "du SKA skifta, du ska inte bara vara brunett eller blond, du ska variera" så ja, nu är det dags att variera igen.

blir en riktigt kortkort klippning, för sist blev det alldeles för långt i nacken, så nu ska det bli svinkort, så jag kan låta det växa ett tag. nej, jag ska inte snagga mig.

har lånat henriks iPod på obestämd tid (eftersom han är rik och har köpt en iPod touch), får plats med lite mer än i min lilla nano :)

nej, nu måste jag ju rusa! HEJ DÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0