CSN

jag: "hej, jag har funderingar kring följande:
Vi har tagit emot nya uppgifter som kan förändra ditt beslut. Vi har därför skickat ett brev till dig med ytterligare information.
vad betyder det egentligen?"
csn-kille: "det betyder att vi fått in uppgifter att du hoppat av din kurs"
jag: "EEEEHHHHHH????"
csn-kille: "stämmer inte det?"
jag: "NEJ!"
csn-kille: "då får du prata med skolan"

ett jävla ringande och kopplande genom i princip hela humanistiska instutitionen. till slut får jag en jätte trevlig kvinna på tråden som berättar att jag är registrerad och att allt är i sin ordning. hon råder mig att ringa till csn igen och säga att det är dom som gjort fel och ifall dom undrar något kan jag skicka dom till henne.

eftersom min jakt på skolan tog ca 15 minuter var klockan lagom över halv fem, tydligen tiden för csn:s stängning, och jag fick inte tag på dom. HELVETES JÄVLA SKIT FAN! vrålade av ilska och vill bara börja gråta.

jag vill gärna ha mitt studiemedel, det finns något som kallas räkningar som inte är min bästa vän men som jag faktiskt måste ta hand om. ska ringa csn imorron och skrika på dom och fråga när i helvete jag får mitt bidrag. ERA JÄVLAR!

det har varit en dålig dag helt enkelt. igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0