'cause you're the greatest

det enda som skulle kunna liknas vid ett nyårslöfte är att jag ska umgås med vänner mer. det är det enda jag har gjort dessa två veckorna i skåne och det har varit de bästa veckorna på så himla länge att jag nästan gråter av lycka.

jag har umgåtts med min underbara emilie hela tre gånger! vi hade en lunchdate då hon gav mig den magnifika julklappen i form av en hamster. jag gav henne en julklapp som resulterade i vår nästa date: middag på cats, och allt vad det innebär. det blev övernattning och fniss. sedan fick jag äran att fira in det nya året med min vän. när klockan slog tolv stod vi och skålade och var glada. i love you.

angelina och jag har hittat tillbaka till varandra, så som vi gör ibland. vår fikadag resulterade även i att jag fick träffa en annan fin flicka: mathilda. det var en bra dag.

till och med plän, som jag trodde blåst bort från världen har jag fått leka med. det har varit alkohol inblandat båda gångerna: juldagen och nyår. det har varit himla bra! jag saknar ju dig, örebro nästa huh? :)

jag har även bekantat mig med en del nya människor, exempelvis dom i helsingborg. guitarheromannen marcel som var så vänlig och bjöd på mat inne på max (mitt första max-mål, någonsin) och inte att förglömma: andrew med det finaste leendet jag sett på länge. mm. sen var det ju alla dom där vars namn aldrig fastnade men jag hade himla roligt med er iallafall! förutom att skuggan väckte oss klockan elva dagen efter... ICKE acceptabelt :P haha.

den enda jag skulle vilja inkludera i listan är izza, men henne har jag knappt sett skymten av. hon har farit runt i göteborg, kristianstad och london, till vilken nytta? jag saknar dig och när jag äntligen är hemma är du inte här. KOM HEM!

efter att nu ha varit ute på snöpromenad med euro behöver jag en dusch. jag tänkte ta mig in till stan och leta efter nödvändigheter, såsom världens absolut tråkigaste göra: bh-shopping. ska även in till emelie och be henne klippa till mig, håret är ju för fan ner till knäna redan. isch. ha en fin onsdag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0