when you love something

You gotta hear this one song, it'll change your life I swear.

jag älskar verkligen garden state, och kärleken blir starkare och starkare för varje gång jag ser den. jag känner bara att wow, jag är ju precis som sam (natalie portmans rollfigur) iallafall ibland. hela storyn och sättet den berättas på är fantastiskt. första gången jag såg den var jag inte alls imponerad men det var ändå någonting där som jag fastnade för, och den växer som sagt var gång jag ser den. love it. musiken är dessutom underbar och speciellt new slang med the shins, och such great hights med iron & wine, briljant! men ja, all musik. soundtracket är nog det mest spelade albumet i min iPod.

har du inte sett den? se den. har du redan sett den? se den igen.

image109

Kommentarer
Postat av: .Westerdahl

själv gillar jag låten frou frou - let go bäst från den filmen ^^,

2008-02-08 @ 10:19:04
URL: http://westerdahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0